piątek, 19 czerwca 2015

Samotnie czy w grupie?

Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem ćwiczeń fizycznych, z całą pewnością masz mały dylemat. Wszystko dlatego, że czasem trudno zdecydować się czy lepiej ćwiczyć w pojedynkę, samotnie, kiedy mamy na to ochotę, czy też w grupie, na przykład zapisując się do danego klubu fitness. Ja także miałam ten sam problem i uwierzcie, że długo zajęło mi podjęcie właściwej decyzji. Jednakże po długich dylematach zdecydowałam że będę ćwiczyć na siłowni i dziś wcale tego nie żałuję a wręcz przeciwnie jestem bardzo zadowolona. 

Dlaczego jestem zadowolona? Odpowiedz jest bardzo prosta. Nie zawsze mamy ochotę na ćwiczenia, chociaż rozum podpowiada nam, że tak powinno być jeśli chcemy osiągnąć sukces, zaś w grupie mamy większą motywację. Nie odkładamy ćwiczeń w nieskończoność lecz dorównujemy tempa innym. Na pewno więc jest to moim zdaniem o wiele lepsze rozwiązanie. Dodatkowo w grupie nawiązujemy nowe znajomości z osobami, które mają podobne zainteresowania. Możemy podzielać opinie, poglądy i słuchać a przede wszystkim uczyć się wielu nowych rzeczy.

1 komentarz: