czwartek, 26 marca 2015

Akcesoria do domowych ćwiczeń

Już pisałam, ze zaczęłam ćwiczyć we własnym mieszkaniu. Dzięki temu nie musze odwiedzać fitness klubów, siłowni itp. Jednak zauważyłam ze potrzebuje do efektywnych ćwiczeń różnych urządzeń. Wszystko, dlatego aby nie tylko przyjemne i różnorodne były owe ćwiczenia, ale także, aby przynosiły oczekiwane efekty i wyniki. Z całą pewnością, jeśli będę mieć adekwatne urządzenia do treningów szybko wymodeluję moją sylwetkę i poprawię kondycję. Co mi potrzeba?

Mata do ćwiczeń
Na pewno nie obędzie się bez maty, jaka to jest niezbędna do wykonywania ćwiczeń na podłodze. Mata zapewni mi wygodę i bezpieczeństwo w czasie ćwiczeń. Chyba wybiorę matę antypoślizgową, o grubości około 10 mm, taka na pewno będzie idealna.

Hantle
Wybrałam lekkie hantle o ciężarze 1, 5 kg. Z czasem myślę, że zamienię je na nieco cięższe, jednak przyjdzie na to odpowiednia pora.

Piłka do ćwiczeń

Na pewno przyda mi się także piłka do ćwiczeń. Przydaje się bardzo często, głównie na mięśnie brzucha i grzbietu. 

3 komentarze:

  1. Ja dłuuugo ćwiczyłam w domu (dalej w domu trochę też ćwiczę) i zgromadziłam to samo wyposażenie co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie posiadam tylko piłki, reszta bardzo mi się przydaje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam taśmy, żadnych innych urządzeń nie posiadam :)
    Pozdrawiam :)
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń