poniedziałek, 11 lipca 2016

Wrażliwość na kreatynę

Istnieje pewien mit, iż po pewnym czasie stosowania należy zaprzestać stosować kreatynę i należy zrobić sobie przerwę. Czy jednak jest to prawda? Tutaj musimy takim twierdzeniom zdecydowanie zaprzeczyć. Nie ma żadnego dowodu na to, aby nasze mięśnie uodporniły się na kreatynę, aby nastąpiła pewna wrażliwość na kreatynę, a tym samym nie możemy na pewno powiedzieć, że po pewnym czasie nasze mięśnie nie będą reagowały na dostarczaną do nich kreatynę. Nie jest w tym nic z prawdy i jeśli nawet ktoś nas przekonuje o tym, iż stosowanie kreatyny należy przerywać, to nie należy mu wierzyć, ponieważ nie jest to prawda. Kreatynę należy, więc przyjmować przez tak długi czas, jaki jest konieczny, w jakim budujemy naszą masę mięśniową i to będzie jak najbardziej właściwe działanie, dzięki któremu możemy osiągnąć to, o czym marzymy i co sobie zaplanowaliśmy. Istnieje wiele mitów na temat kreatyny, którymi nie należy się przejmować.

2 komentarze:

  1. w takim razie co lepiej wybrać, kreatynę czy odżywki białkowe, jeśli się dopiero zaczyna swoją drogę treningową? tu wyczytałam, że jednak odżywki wciąż cieszą się większą popularnością...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powszechny kult ciała i urody spowodował, że tylko niewielka grupa osób jest szczęśliwa. Większość dąży do boskości, zmieniając ciało i ubiory, inwestując w siebie, żeby być jeszcze wspanialszym, eksperymentując z głodówkami i dietami, ale z reguły jest to złe odżywianie. Każdy z tych wynalazków albo niszczy metabolizm albo powoduje efekt jojo. Naprawdę jedynym sposobem jest zaufanie dobremu dietetykowi.

    OdpowiedzUsuń