niedziela, 22 lutego 2015

Co jeść po treningu?

Lubię ćwiczyć i doskonale czuję się na treningach, jednakże ostatnio mój trener uświadomił mnie, że nie tylko wystarczy ćwiczyć, ale także należy zadbać, aby moje posiłki po treningu były odpowiednie. Tym samym dowiedziałam się, że trzeba zjeść lekki posiłek, ale jednocześnie bogaty w węglowodany. Jest to idealne danie, aby uzupełnić nasze zapasy glikogenu. Co więcej okazało się, że po treningu, powinnam sięgnąć także po produkty zawierające białko, aby możliwa stała się regeneracja tkanki mięśniowej? Stwierdziłam wiec, ze w mojej diecie musza pojawić się produkty typu; jogurty, batony z musli, sok pomidorowy abym mogła uzupełnić potas. Trener doradził mi także odżywkę węglowodanowo-białkowa, po która na pewno niebawem sięgnę. 

1 komentarz:

  1. Podobno ryż dostarcza dawki węglowodanów, potrzebnych organizmowi po treningu ;)

    OdpowiedzUsuń