sobota, 4 kwietnia 2015

Wiosenna dieta

Zima mija, i czas przygotować się do wiosny. Na pewno możemy uczynić to na wiele sposobów, jednakże postanowiłam zatroszczyć się przede wszystkim o swoją dietę. Muszę nie tylko stracić kilka zbędnych kilogramów, ale także poczuć się o wiele lepiej i odzyskać utraconą przez zimę kondycję. Jak więc skomponować dietę wiosenną?

Na pewno moja wiosenna dieta musi być lekka. Muszę, więc ograniczyć nieco spożywanie tłuszczy. Postanowiłam postawić na owoce i warzywa, pod każdą postacią. Nie tylko jest to praktyczne rozwiązanie, ale także niezwykle smaczne. Owoce i warzywa są niskokaloryczne, cechują się wysokimi wartościami odżywczymi, a także dostarczają nam ogromnej ilości witamin oraz minerałów. Dzięki takiej diecie z całą pewnością doskonale się poczuję i odbuduję swoją kondycję fizyczną, ale także wpłynę na samopoczucie.


Na pewno moja dieta będzie nie tylko smaczna, ale i zdrowa. Muszę powybierać kilka idealnych przepisów, aby moja dieta nie była monotonna. Z całą pewnością znakomicie będę się czuć. O wynikach poinformuję was niebawem.

1 komentarz:

  1. Wiosenna dieta jest niezwykle ważna i musi być "świeża" i róznorodna :)
    Pozdrawiam :)
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń